Visst är kärleken vacker.





Våra mest minnsevärda upptåg:
- Gärsö 2007, en regnig och allmänt eländig vecka i ett tält. Men ändå en helt fantastisk semester. Med god mat, spännande drinkar, roliga spel och en stor dos humor så kunde vi inte ha annat än kul.
- Tunisien 2008, vår första utlandsresa tillsammans. En hel vecka som fylldes med sol, bad, god mat, alkohol, inhemska cigaretter, en hel del skratt och kärlek så klart. Att Tobbe stod ut med mig och mina psykbryt på flygplatserna var imponerande. Men egentligen är jag inte så förvånad eftersom han är lugnet själv.
- Husvagnssemester 2006, en galen vecka tillsammans med mina föräldrar. Vi besökte Leksand sommarland, träffade en agressiv and, promenerade, lyssnade på märklig musik och spelade spel såklart. Dessutom fastnade jag i en gunga, vilket gjorde mig skogstokig då jag inte kom loss. Tobbe fick sig ett gott skratt.
- Bjursås 2007+2008. Tobbe fick äntligen chansen att uppleva min favoritplats på jorden. Bjursås har gett oss glada dagar i skidbacken, härliga stunder på Bäverhyddan, avslappnande eftermiddagar på relaxen och tokerier på after skin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0