Så många frågor.

Helgen som just gått har varit väldigt bra. Fredagen inleddes med att mamma fick komma hem från sjukhuset, om så bara för ett par dagar, men ändå. Vi åt pizza till middag och det var helt utsökt, därefter blev det Lets Dance för hela slanten. Karl Jan/ KarlJan(?) var helt fantastiskt rolig och Laila Bagge var het. Hur som helst tog ju programmet slut vilket var tråkigt eftersom man måste vänta en hel vecka på att få se mer. Kvällen avslutades hur som helst med en kvällsprommenad och lite Backpacker.  

Lördagen inleddes med att sega framför tvn, därefter mötte jag upp Amanda för en promenad. Vi pratade om allt som hänt och allt som ska hända. Efter några timmar gjorde sig kylan påmind och vi sade därmed hejdå och gick åt varsitt håll. Eftermiddagen spenderades framför dator, därefter gjorde jag och Tobbe oss i ordning för att åka hem till Carro. Kvällen spenderades då alltså hemma hos Carro. Vi åt middag, spelade spel och drack vin/öl. Carro var tvungen att krypa till sängs lite tidigare än oss andra eftersom hon skulle jobba på söndagen. Om jag inte minns helt fel gick hon och la sig någon gång kring ett, medans jag, Tobbe och Niklas gick och la oss strax efter tre.

Söndagen var en lugn dag. Vi degade framför tvn och fick även sällskap av Angie ett tag. Vid klockan fyra kände jag och Tobbe att det var dags för oss att börja åka hemmåt. Det blev ett stopp på sjukhuset för att hälsa på mamma, därfter köpte vi med oss mat hem som vi avnjöt framför tvn.


Idag: Har ägnat dagen åt att städa mitt rum, för första gången sedan innan jul. Har tömt en massa påsar och sorterat sinnessjukt mycket kläder. Har dessutom hänt tvätt, bytt gardiner i köket och lagt ut nya dukar. Har fyllt upp en ny tvättmaskin men eftersom det inte finns något sköljmedel så kan jag inte sätta igång den. Bajs.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0