Amanda, Angie och Desperate Housewives

Det här känns som att det kan komma att bli en riktig kanon dag. Förhoppningsvis ska jag träffa Amanda idag och dessutom kommer Angie hit ikväll. Jag mår så bra innombords av tanken på att få träffa två av mina allra, allra bästa vänner idag. Jag funderar på att baka en massa godsaker som vi kan snaska i oss framför ett avsnitt Desperate Housewives på kanal 5 ikväll. Ett avsnitt som vi alla redan sett, men som jag och Amanda mer än gärna ser igen. Jag längtar efter att få promenera med Angie och prata om allt mellan himmel och jord. En promenad runt Gunsjön skulle inte sitta helt fel. Som att inte detta vore nog är jag dessutom väldigt nöjd över att vakna så här pass tidigt trots att jag är ledig, det känns så skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0